vrijdag, maart 23

the sketchbook project

Eind september begon ik aan een langer lopend project. Ik bestelde een sketchbook van the Sketchbookproject van de Brooklyn Art Library.
Er zijn een aantal thema's waar je uit kunt kiezen, maar je kunt ook naar eigen inzicht je sketchbook vullen. Voor een bepaalde datum moet het boekje weer terug zijn in New York. Mijn einddatum is 31 maart 2018. En het is gelukt! Mijn boek is af....

In the end of 2017 I started a new project: I ordered a sketchbook at the Sketchbook Project of the Brooklyn Art Library. I filled mine with 'Godessses. Every one of them has her own theme that matches my life. You can find some pages below...

Het thema dat ik koos voor het boekje is 'Godinnen'. Elke Godin staat voor een bepaald thema. Een thema dat past bij mij als mens of bij gebeurtenissen die in het afgelopen half jaar in mijn leven langs kwamen.

Hier een aantal pagina's uit mijn sketchbook:

de voorkant van het boekje
























Een blik in het hele boekje vind je hier! (a link to a small movie where you can see every page of the book)

Geen opmerkingen: